środa, 21 listopada 2007

Paczka z Polski

priorytetowa. Dotarła do mnie w zaledwie 21 dni.
Czy ktoś przeniósł ją na piechotę? Tłumaczyłoby to rozcięcia z obydwu stron. Wędrując z dalekiej, mitycznie zimnej Polski ktoś mógł na przykład chcieć założyć moją cieplejszą kurtkę, albo okryć się kocem. Lampka też mogła się przydać, może na jakimś polu namiotowym pod Gdańskiem...
Tylko dlaczego zniknęły wszystkie śrubki i śruby do lampki? Pewnie porwała je fala strajków wzburzona niedawno przez urzędników brytyjskiej poczty...

Swoją drogą, nie pierwszy to raz, kiedy przesyłka doszła do mnie w takim stanie. Chwilę grozy przeżyłem, gdy jedna z nich zawierała kartę kredytową. Na szczęście nikt nie chciał poużywać moich skromnych oszczędności i jeszcze skromniejszego kredytu.

8 komentarzy:

Dawid Kornaga pisze...

Prawdopodobnie obserwuje cię Scotland Yard: wysysasz wiedzę z ICH uczelni, porywasz ICH kota, narzekasz na ICH jedzenie, a brakuje tylko, byś się zaczął dobierać do ICH kobiet.
To ma być ostrzeżenie: "My cię, Polaczku-żaczku, obserwujemy".
W sumie, dzięki akcji tajemniczych rąk wyszło całkiem ciekawe zdjęcie.

angelika pisze...

no, beznadziejnie. a myślałam, że tylko środki komunikacji miejskiej potrafią byc irytujące.

Anonimowy pisze...

Ostatnio Anglikom zaginęły dwa twarde dyski z danymi milionów osób. Twoja paczka przynajmniej dotarła. :D

Lu pisze...

"Fakt jest zawsze głupi. Zresztą bierze je diabeł i statystyka" Nietzsche

Anonimowy pisze...

hej!
no prosze, a ja mam odwrotny problem. juz 10 raz przyszlo do mnie awizo na jakas paczke.. z moim co prawda adresem ale za to z nieznanym mi zupelnie nazwiskiem jakiegos faceta jako adresata:>> ciekawe co jest w srodku tej upartej paczki i co powinnam zrobic zeby sie od niej uwolnic:>

Lu pisze...

Jak już zacząłem od jednego cytatu... "Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej" Oscar Wilde
A może to paczka do CIEBIE? Może ta paczka kryje twoją tajemnicę? I dowiesz się, że nie jesteś Zosią, masz wąsy, trójkę dzieci i dwie kochanki :)

Anonimowy pisze...

Następnym razem będę musiała wysłać paczkę kołowym transporterem opancerzonym...

Anonimowy pisze...

Odpowiedź na pytanie dalczego ta paczka wygląda tak a nie inaczej jest prosta. Ktoś z niej uciekł!!!